Zwroty i reklamacje
W naszym sklepie możesz dokonać wymiany lub zwrotu do 14 dni od zakupu.
Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
W środku przesyłki należy załączyć informacje pisemną na jaki model oraz rozmiar wymieniamy, najlepiej wcześniej skontaktować się z nami w celu ustalenia czy inny rozmiar jest dostępny.
Jak zwrócić?
Napisz formularz zwrotu zgłoś zwrot w formularzu kontaktowym otryzmasz od nas kod nadania do paczkomatu, wprowadź kod i umieść paczę w paczkomacie.
Poniżej widok panelu klienta z którego można pobrać uzupełniony już formularz zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania gotowego formularza prosimy dołącz do przesyłki informację napisaną odręcznieo odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (imie i nazwisko lub nr zamówienia) wraz z nr konta do zwrotu środków.
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można napisać formularz ręcznie, powinien zawierać następujące informacje :
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU PROSIMY DOŁĄCZYĆ PARAGON LUB FAKTURĘ.
Po otrzymaniu towaru kwota zostanie zwrócona do 14 dni roboczych .
Jak dokonać reklamacji ?
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online.
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
Do reklamacji będziesz potrzebować:
Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online.
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Numer paragonu lub faktury VAT
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji
Numeru konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń.
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia.